czwartek, 7 listopada 2013

BLIŹNIAKI BOSKIE

Witam


Chciałam Wam dziś przedstawić dwójkę wspaniałych, boskich bliźniąt. Ich historia zaczarowała mnie kilka miesięcy temu (ktoś udostępniłna FB link do ich strony w fundacji wcześniaków). Mój najstarszy syn urodził się jako wcześniak hipotrofik dlatego los takich maleństw zawsze chwyta mnie za serce. 




Nauczona doświadczeniem skontaktowałam sie z mamą dzieciaków. I od wiadomości do wiadomości pozostajemy w stałym kontakcie.


Niedawno ruszył blog poświęcony ich rozwojowi Filipka i Hani. Na pierwsze stronie --> TUTAJ możecie przeczytać z czym przysżło się zmagać całej rodzinie i jak można im pomóc.


"NIEzwykła historia bliźniąt, które wygrały walkę o życie... teraz walczą o samodzielność. Hania i Filipek Podaruj 1% podatku KRS: 0000191989 cel szczegółowy : Hanna i Filip Gryta"


Proszę jeśli możecie pamiętajcie o nich przekazując 1% podatku na ich konto. Ja sama wspomagam już inną fundację ale w tym roku Bliźniakom Boskim przekażę swą pomoc :) Ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz