czwartek, 16 stycznia 2014

FARTUSZEK KUCHENNY DLA CHŁOPCA

Witajcie

Dziś chciałam pokazać fartuszek, który uszyłam dla czteroletniego chłopca. Prezent wygrała dla niego mama w konkursie Bożonarodzeniowym, organizowanym przez portal Zaradne Matki.


Użyłam tkaniny z kuchennym motywem. Obszycie zrobiłam z błękitnej, bawełnianej lamówki. Na środku kieszonka na podręczne drobiazgi.


Całość obszywałam przy użyciu stopki do wszywania zaprasowanej lamówki. Takiej jak na zdjęciu poniżej. 


Muszę przyznać, że znacznie przyspiesza pracę z lamówkami. Choć trzeba zachować czujność to szyje się sprawniej.


Mam nadzieję, że efekt końcowy zadowoli i chłopca i jego mamę.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Jak na moj gust malemu kucharzowi powinien fartuszek bardzo sie podobac. Bardzo ladny material i swietne polaczenie z blekitna lamowka. Z szesc lat temu uszylam fartuszek dla mojego najstarszego synka, ktory byl jeszcze wtedy maly. Fartuszek uwielbiany jest do dnia dzisiejszego, mimo, ze juz dawno jest za maly i niezle znoszony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta tkanina jest super! Piękny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna tkanina! Ja rówenież szyję dziecięce fartuszki, więc ten post to mój klimat :-)

    OdpowiedzUsuń