niedziela, 21 września 2014

BLUZKA KOPERTOWA - turkusowo brązowa

Witam

Udało się zrobić znów kilka zdjęć! Tym razem również wykorzystałam wyjście na rodzinny spacer.
Pokazać chciałam Wam bluzkę kopertową, którą uszyłam jakiś czas temu.

Dzianinę turkusowo brązową kupiłam w sklepie z resztkami znanej marki odzieżowej. Szyła się dobrze i w pierwsze testy w pralce też wypadły pomyślnie.


Wykrój wzięłam z mojej dawnej bluzki. Szyłam już z niego tą bluzkę.

Zależało mi by odcięcie nie nachodziło na biust (jakoś mi to przeszkadza) więc wydłużyłam górę wykroju. Gimnastykowałam się przez to z odpowiednim wszyciem założenia ale summa summarum efekt mnie zadowala

Z tyłu i z boku:

W ruchu :)

Z bliska:


Przyjęłam taktykę fotografowania się gdy ubieram daną rzecz bo inaczej nic z tego nie będzie!
Wciąż i nieustająco odsyłam Was do kuźni większości moich wieczornych posiedzeń z maszyną tj na www.szytemalowane.pl a Ty już zdecydowanych na www.sklep.szytemalowane.pl.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz