niedziela, 7 września 2014

POWRÓT W SPODENKACH

Witajcie

Nie było mnie niemożliwie długo :( jak już odzyskaliśmy aparat po naprawie to kartę schowałam tak dokładnie, że przez miesiąc się nie znalazła i kupiliśmy w końcu nową................................

Obiecałam sobie, że mimo nawału obowiązków nie zaprzestane prowadzenia bloga więc postaram się powoli uzupełniać zasoby! 

Tymczasem pokażę Wam moje własne dziecko. Stworzony od zera z wielkim zaangażowaniem, sklep SzyteMalowane. Jako, że robiłam go od początku łącznie ze stawianiem na serwerze to pękam z dumy!

Okazja do powrotu na bloga narodziła się wczoraj na spacerze. Trzeba było ubrać krótkie spodenki! Te uszyte miesiąc temu okazały się idealne. 

To moje pierwsze spodenki. Szyłam je z wykroju zrobionego ze starych spodni.  Na fali tego sukcesu wzięłam się za drugie ale nie wiem czy je skończę.....

Te są bez kieszeni ale za to mają fachowy rozporek!


Z przodu prezentują się tak:

Z boku tak:

A z tyłu tak:


Mimo, że bawełna nie jest elastyczna to szyła się dobrze i da się kucnąć. Nawet paski się zgrały.


A najważniejsza cecha - rzepy się ładnie trzymają ku uciesze dzieci!


Mam nadzieję, że już wkrótce będą kolejne wpisy!

Zapraszam

1 komentarz: