poniedziałek, 16 lutego 2015

SZYBKIE PRZEBRANIE PTAKA

Witajcie

Nadal pozostając w klimacie ptaków pokażę Wam szybki sposób na takie przebranie.


To wykonane miało być "na wczoraj" na przedszkolne jasełka.

Znalazłam w zapasach bluzę w kolorach burozielonych w odpowiednim rozmiarze.

Z dzianiny w takich samych odcieniach wycięłam trójkąty i rzędy trójkątów. Doszyłam je do bluzy na przodzie, na dole i na wierzchu rękawów.

Rękawy rozcięłam na szwie i zszyłam ponownie wszywając w nie wydłużone pasy tkaniny zakończone ząbkami.


Rozcięłam też szef kaptura i tam wszyłam grzebień.






Nie jest to może dzieło sztuki krawieckiej ale czasem trzeba działać pod presją czasu i na 3h występ. Wypożyczenie stroju na weekend to minimum 60 zł więc warto. Zwłaszcza, że po odpruciu ozdobników zostaje nam bluza, lub przebranie na kolejne dziecko. A opaska z dziobem na czole nadawała całości wyrazu i ptakowości :)

Może ktoś kiedyś korzysta :)

1 komentarz: