niedziela, 4 sierpnia 2013

BATYSTOWA SUKIENKA Z ŻABOTEM

Witam

Dziś obiecana sukienka Kasi. Sukienka uszyta z batystu. Wykrój z Burdy Dziecięcej nr 642. Już kiedyś szyłam z niego sukienkę.

Zmian znów dokonałam sporo... Doszyłam plisowaną falbankę, wszyłam zamek i dzięki tutorialowi od Sagitty123 --> TUTAJ zrobiłam żabot.

W całości


Z tyłu


Detale



Sukienka jest troszkę za długa ale dzięki temu za rok będzie nadal pasować. Kasi się podobała a jej lekkość była idealna na weekendowe, afrykańskie upały......

i rower ;)

Pozdrawiam i przypominam, że są już wyniki CANDY

13 komentarzy:

  1. Prześliczna sukienusia, taka dziewczęca. Kasia wygląda w niej rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka z Kasi slicznotka :) a w tej sukience to juz wogole super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukienka i córeczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D
    naprawdę fajnie uszyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna laleczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jaka słodziutka: i córeczka i sukienusia:) Zgrany duet nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kasia polubiła ta sukienkę to fakt!

      Usuń