niedziela, 18 sierpnia 2013

POSZEWKA - IZA "Piraci z Nibylandii"

Witam

Dziś chciałam Wam pokazać poszewkę, którą uszyłam w ostatnim tygodniu. To urodzinowy prezent dla czteroletniej Julci, która jest fanką bajki "Jake i piraci z Nibylandii". Główną bohaterką poduszki jest Iza (w oryginale Izzy).

Wykorzystałam bawełnę pościelową a do aplikacji również tą z domieszką satyny i filc.

Aplikację usztywniłam fizeliną, usta, nos i uszy są haftowane "z ręki", a grzywka zapewnia efekt 3D :-)

Jak na piratkę przystało Iza płynie na falach otoczona palmami.


Z tyłu stemplowany podpis rodem z mapy skarbów. Część z kółkami tworzy delikatną falę!

Mam nadzieję, że Julcia zaakceptuje wysiłki cioci i ucieszy ją efekt końcowy! A Wam się podoba?

Pozdrawiam

PS Cena poszewki to 40-60zł w zależności od aplikacji i metody wykończenia.

22 komentarze:

  1. Super podusia Julci spodoba się napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka jest śliczna - wykonanie i kolorystyka super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Zielony wydał mi się wyjątkowo odpowiedni!

      Usuń
  3. Bardzo starannie wszystko zrobiłaś! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super piracka :)!! No ja bym była prze zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podusia. Na pewno się spodoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna a te palemki bajka. Julka będzie zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro dam znać czy Julci się spodobała :)

      Usuń
    2. Ja nie mam najmniejszych wątpliwości, że się spodoba:))

      Usuń
  7. Przepiękna poduszka, bardzo się napracowałaś. Dziewczynka na pewno będzie zachwycona! Pięknie popikowałaś w palmy i fale, super pomysł. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój syn kocha tę bajkę. Gdy jest wyświetlana podchodzi do telewizora, wyciąga rękę i chce dać cześć Jake'owi i całej jego paczce. Co On by z tą poduszką robił....:) Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń