poniedziałek, 30 września 2013

POŚCIEL Z KUBUSIEM PUCHATKIEM

Witam

Dziś chciałam Wam pokazać pościel z Kubusiem Puchatkiem w roli głównej. Uszyta jest z tkanin bawełnianych. Kołdra ma rozmiar 100 x 135 zaś poduszka 40 x 60.

Bazą była tkanina ze wzorem misia. Aby przełamać granat tła wprowadziłam pasy w kolorach zielonym, żółtym i czerwonym. 


Na poduszce Kubuś pojawia się w postaci aplikacji, wybrałam postać leżącą w pozycji zbliżonej do tej z kołderki. Miś zerka na pszczółkę* :-)


Pościel ma służyć małej damie więc druga strona to tkanina w odcieniu pastelowego różu z białymi kropeczkami.


Zgodnie ze sztuką krawiecką wszystkie szwy bieliźniane.


Zamiast troczków zastosowałam suwak pościelowy w brzegu poszewek. Dzięki temu pościel jest prawdziwie dwustronna.

Powstał przyjemny dwustronny komplet dla małej damy. 

Pozdrawiam serdecznie

* jak wg Kasi powstaje miód: pszczółki zbierają nektar, lecą do ula, wkładają nektar to NEKTAROWNI i mamy miód!!

8 komentarzy:

  1. wreszcie skonczona :) super wyszlo :)

    a tekst Kasi oblędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super śliczna kołderka :)
    Zapraszam na swojego nowego bloga http://zosiulinkowo.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutka pościel. Ja też bardzo lubię szwy bieliźniane - ale w sumie niewiele osób poza krawcowymi 'wie o co chodzi' hi hi
    zapraszam do zabawy na moich blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy piścieli którą się pierze często to ważne by szwy były mocne! :)

      Usuń