niedziela, 10 listopada 2013

POKROWCE NA KRZESŁA

Witam

Dziś chciałam Wam pokazać pokrowce, które  uszyłam na prośbę Pani Ani. Potrzebowała sześć sztuk w kolorze szarym. Po ustaleniu szczegółów kupiłam tkaninę w Ikei, jednocześnie będąc w sklepie odrysowałam siedzisko krzesła i zabrałam się do szycia (nie mając krzesła przy sobie).

Oto efekty na moich krzesłach kuchennych:



Na właściwych krzesłach już u Pani Ani:




Ponieważ nie mam overlocka a zależało mi na estetyce wszystkie szwy wykonane przy użyciu szwu francuskiego:


Myślę, że udało się całkiem nieźle... Mam nadzieję, że pokrowce choć trochę pomogą mamie dwóch rozbójników utrzymać porządek w nowym domu.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszły! Czy to dla naszej Ani?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam A jaki jest koszt uszycia przez Panią takich pokrowce?

    OdpowiedzUsuń