środa, 11 grudnia 2013

POMYSŁOWY OGRÓD

Witajcie

Dziś nie będzie o szyciu, dziś będzie o "życiu" bo wlaśnie z nim kojarzy mi się flora i wszystko co z nią związane. 
Osobiście nie mam ogrodu (jeszcze), kwiatki do mieszkania wybieram raczej te, które nie wymagają pielęgnacji ale od pewnego czasu zaczynam poznawać świat roślin i oswajać się z nim.

Wszystko dzięki Ani (mojej koleżance z pracy), która założyła blog o szeroko pojętym towrzeniu ogrodów. Ania zajmuje się ich projektowaniem ale jej strona nie jest tylko portfoliem jej prac to cudowne miejsce gdzie znajdziecie wiele cennych informacji o roślinach ogrodowych, domowych, ogrodach sensorycznych i innych ciekawostkach. 

www.pomyslowyogrod.blogspot.com


Ania służy też pomocą i radą - chętnie odpowiadając na pytanie z zakresu roślin. Dzięki jej artykułom poznałam golterię i nowe oblicze wrzosów. Chciałam polecić Wam jej stronę i zachęcic do regularnego czytania artykułów.

Poniżej linki do moich ulubionych:




A to tylko trzy z wielu!

POLECAM!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa. Zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie ogrody są takim miejscem gdzie każdy z nas może spełniać swoje marzenia. Ja za to jestem zdania, że właśnie w takich miejscach doskonale się odpoczywa. Nawet niedawno kupiłam sobie doskonały komplet ogrodowy https://ogrodolandia.pl/komplety-ogrodowe aby było jeszcze bardziej komfortowo.

    OdpowiedzUsuń