wtorek, 15 października 2013

ROGAL - PODUSZKA CIĄŻOWA I DO KARMIENIA

Witam

Dziś napisałam na FB, że pokaże poduszkę rogala i niniejszym to czynię! Uszyta jest z bawełny - ma też bawełnianą poszewkę zapinaną na zamek.


Poduszka jest idealna dla kobiet w ciąży, młodych mam karmiących piersią i jako kojec dla niemowlaka.


Moja wersja powstała dla koleżanki. Pokrowiec umożliwia zachowanie higieny bez uszczerbku dla samej poduszki. Wymiary dostałam od SKARPETKI i starałam się ich trzymać. Do wypełnienia użyłam grubej ociepliny. Przez to poduszka wymaga wymiętoszenia by wkład się dobrze ułożył w środku (widać na zdjęciach niedoskonałości wypchania). 



Mam nadzieję, że się przyda i będzie wygodna!

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. fajnie wyszedl :) i na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra robota i jeszcze jest jedno wykorzystanie tej poduszki, osoby majave problemy z kregoslupem poeinna jej uzywac do spania na boku,tak jak robi to ta mama na zdjeciu mam taka sama dobrze robi ,kregoslup odpoczywa, jeden jest tylko blad ze jak sie przekrecasz na druga srone to poducha zostaje, Pozdrawim serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ja brać ze sobą :) Szkoda że nie uszyłam sobie takiej miałam bym zdecydowanie większy komfort w ciążach...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Co prawda nie mój autorski ale nie zmiena to faktu że fajny!

      Usuń
  4. świetnie wyszła i ten materiał przepiękny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na wielofunkcyjną poduszkę :).Ja tam nic na zdjęciach nie widzę , żeby jakieś niedoskonałości były :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Spanie z takim rogalem w ciązy to była przyjemność :) Po jakimś czasie nawet opanowałam przewracanie się razem z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny :) tak sie zastanawiam czy sobie nie kupić takiego bo coraz gorzej mi się śpi z brzuszkiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysl! A moze zamiescilabys wykroj lub chociaz wymiary takiego rogala? Chcialabym cos takiego sobie uszyc :)
    pozdrawiam

    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. dołączam się do Eli - mogłabyś zamieścić wykrój?

    OdpowiedzUsuń
  10. dołączam się do poprzedniczek- mogłabyś udostępnić wykrój lub podać wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny jeden z ostatnich postów odpowiada na wasze pytania.

    OdpowiedzUsuń