środa, 30 października 2013

DZIŚ SĄ MOJE URODZINY!!

Witam

Dziś są moje urodziny mógłby zaśpiewać mój blog gdyby umiał śpiewać.... Rok temu napisałam pierwszego posta.

Nauczyłam się przez ten rok baaaardzo dużo. O blogach, o internecie a przede wszystkim o szyciu. Każda nowa rzecz podnosi moje umiejętności. Każdą kolejną rzecz szyję bardziej świadomie. Dzięki blogowi poznałam wiele wspaniałych osób, wiele się od nich nauczyłam, niektórym pomogłam a innym sprawiłam przyjemność swoim rękodziełem.

Przez ten rok napisałam 140 postów, które przeczytano/obejrzano łącznie 29 166 razy. Doczekały się one 1165 komentarzy.

Najchętniej wyświetlany post, który nie był konkursem to: Śliniaki.

Dziś pokazuję Wam jesienne liście wykonane przez moje dzieci na konkurs przedszkolny. Co prawda nie są szyte ale pokazują pasję ich mamy do rękodzieła:


Dziękuję serdecznie za to, że jesteście, komentujecie i dopingujecie!!

PS  Aby uczcić ten rok lekko zmieniłam kolorystykę bloga (ale to zmiany kosmetyczne).

10 komentarzy:

  1. Zmiany na lepsze i gratuluje oczywiście roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wszystkiego dobrego :) i stu lat ;)
    i wytrwałości i więcej wiary w siebie ;)
    powodzenia !!!

    p.s. wiadac w dzieciach talent - rozwijaj rozwijaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i kolejnego roku blogowania :)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowi gratuluje roczku, a Tobie zycze wytrwalosci w jego tworzeniu i dzieleniu sie z nami swoimi uszytkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego Uleńko, wielu pomysłów i kreatywności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego Uleńko, wielu pomysłów i kreatywności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga i wielu świetnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń