sobota, 9 marca 2013

CIASTO DROŻDŻOWE

Witam

Bardzo łatwe i bardzo pyszne ciasto drożdżowe. W zamyśle do wykonania przez dzieci i faktycznie jest tak proste, że zrobiły je moje pociechy (lat 3,5 i 2,5). Tym niemniej nie trzeba miec dzieci by się na nie skusić :)

PRZEPIS


MIESZAMY


NIE ZAPOMNIJCIE O KRUSZONCE



POLECAM - ja piekłam w formie większej niż zwykła blacha a mniejszej niż piekarnikowa... Uważam, że idealne byłoby w dużej blasze zwykłej. Moje się przypiekło i nie wyrosło idealnie ale to wina piekarnika ale w smaku jest pyszne :)

4 komentarze:

  1. o rany ciasto na pewno dobrze wyrobione :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne na pewno :) a pomocnikow to masz niezłych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest pyszne... pomocnikom tez smakuje :-) to byla przyjemnosc dla nich i dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Wam smakowało:) U nas to nieustający hit. Uściski dla małych kucharzy:)

    OdpowiedzUsuń